blogbuster

Sunday, April 12, 2009

Update :D



Hellos everyone :D
*i promise to blog in Chinese*so do i :D:D



我很久都没有用华语来写我的部落格.
因为我知道很懒惰 但是华语,还是最适合我 :D

上个星期日,早早就去清明. 去到很远靠近Thailand那边~
Baling还要上远很多,那边的空气很好!那边很多树很多草.
以后如果我要享清福,我一定跟我的老搬去那边住!
住在那边,我看也多几年命咯!
下午11点多 靠近12点! OMG, 用屁股想都知道- 1 word!
去sungai lembu那边清明 *papa's side mia*



结果咯, 好死不死. 真的生病料!
才4个月,我已经病2次有料. 很可怜咯!
*以前我一年都没有生病过一次,
那时候对我来讲,生病好像要死酱!*
tapi 现在,生病就好像喝水! *lol
妈咪整天kap 我咯,再不早睡觉~
以后20岁就像60岁. OMG!
有时候,真的会很怕.
料每次说要早睡, 都没有做到 ):):



星期5半夜, 在yuhui家做三文治.
本来我跟Suki是要打算拍过程起来 update在blog。
but, 已经忙到小便都没有时间 怎样拍叻?
第2天是运动会.

第2天像中国国宝酱紫咯*
而且过后我还去跑 4X400咯!
好才我队的全部厉害 到最后也有第3 :P:P
今年的运动会我没有comment
因为我很赶时间~



赶着去Peneng 看babi.
(sorry for ps, because i should not did it for yesterday)
但是1个星期才见1次,怎样都要牺牲的*对不起*

去到那边也很迟料 ):
1hours + Then we need to left.
omg omg. but i didn't cry :D
1more week we can meet again,
and 3 weeks more you come back!
i'm waiting for that day!

i miss him loads!
but, i promise him i'll be strong & happy always! T-hee!
After that, back to butterworth.
went to a health talk, @ chailengpark there.
Then went to Sri Rambai for supper.

Last- Home sweet home :):)

Took by himself!
He ask me to delete, but end up i upload in my blog *lol
*Shereen give me da permission to update your picts!*
Neh neh ni bu bu :P

JJ's Sexy LEGS! :P:P


anyway,
thanks to JJ & Junior.
Heheh, for fetching me.



last but not least,
i love to blog,
even though not much people view my blog & drop comment.
but all i wanna is just share my feeling, share my days w/ all of you :D:D
i really cant live without my blog! Hah!

XoXo.
yea,i need to study hard!

No comments: