blogbuster

Saturday, October 4, 2008

tired.

today morning 7 only sleep.i can be god dy right? -.-

wanna to morning call someone.but i know if i sleep hor,i sure cannot wake up.

so,i decided not to sleep. ;) talking to my bro and accompany him play maple.

after dat, he went to bed. me alone wait untill 7. -X he phone me first wor.

i tot wake you up very hard; how i know no need i call also can wake up.

LOL.very tired-.- sleep untill 1.30 only wake up. continue watch jiahaoyueyuan.

very nice =) after dat take a nap untill 5something. then, S-T-U-D-Y !

kemahiran hidup, i hate this subejct alot. xXx i dont understand at all.GRRR!

marmie bring us to take dinner.went to baibai. then now; sitting here on9 typing my article.

today just like that. already saturday dahh. my holiday wasted like this. damn -.-

but sometimes feel go to school better. at least i can meet with my babes gurl.xD

and i can meet with him. dahh dang ;DD *

喜欢,爱`永远都是要那么单纯.那么简单.

才会被感动.问题会出现,一定会有原因.而且问题不可能都只是发生在对方身上.

有时候,要想想.到底问题是不是发生在自己的身上.感情是要经营的.

不是单靠一方面的努力`就算真的对方要为你付出.不求回报;

可是日子久了.问题也是会发生.其实不需要追求什么,两个人开心才是最重要.

就算有多喜欢都好,问看自己.你开心吗? 就算再喜欢;如果不开心.那又有什么意义呢?

我很开心因为我的另一半能体谅我. =) 其实开心才是最重要.而且我知道;感动你.让你爱上我. hahahah~ 你一定逃不出我的手掌心. :P

其实我也不懂我在写什么鬼;只是忽然间来的感触.

要努力对你们喜欢的人好啊;不要等到失去了才来后悔.要学会珍惜!!!我很厉害;因为我会珍惜你~哈哈.勇敢去喜欢.勇敢去爱 (:

5 minutes before.i took dis pichha.*LOL*

*my sleepy face*

我爱你 ;D

No comments: